dinsdag 19 november 2013

DRINGEND!!!!!!!!


Ik zoek HEEL DRINGEND een half meterke van deze stof!
Kan er iemand mij helpen....
PLEEEEEEEEEEEASE!

Uiteraard betaal ik ervoor en ge krijgt er mijn eeuwige dankbaarheid bovenop...
( en nog wat extra uiteraard!)
Zou het liever nog vandaag dan morgen hebben!



Iemand?

Update.....
HET STOFKE IS GEVONDEN!!!!!
( allemaal bedankt voor't meezoeken.....)
Voor diegenen die nu ook helemaal verliefd zijn geworden op dit
PRACHTIGE stofke.....
Je kan dit dus nog vinden bij Gemaakt
( ze hebben er NOG hele mooie stofkes....)
:)

19 opmerkingen:

  1. Sorry helaas! Zag de oproep ook al op Facebook voorbij komen maar ik heb ze niet. Succes!
    Liefs,
    Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar zou ik ook wel een half meterke van willen! Maar heb het dus niet, jammer....succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je enig idee hoe het stofje heet? Ik heb het helaas ook niet liggen :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is er eentje uit de Boho -collectie van Moda
      Bij Bambiblauw staat deze nog op de website maar helaas uitverkocht!
      :(

      Verwijderen
  4. Zie hem wel op etsy en fatquarter ed maar dat is allemaal buitenland......en duurt te lang waarschijnlijk voor je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja....heb even getwijfeld of ik hem niet bij FQS zou bijbestellen...maar alleen met heel veel luck heb ik die dan op tijd....meestal pas na een week!
      Het zal langs deze weg moeten of 't wordt niks!
      :(

      Verwijderen
  5. Als ik het had, had ik het je met alle liefde van de wereld toegestuurd. Nu help ik je maar hopen dat je iemand vindt die het wel voor je heeft.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind m helaas alleen in anderekleurtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :(

      Ik vrees dat ik inventief ga moeten zijn in het zoeken van een oplossing....
      ....maar ja, onder druk worden vaak de mooiste creaties gemaakt!
      :)

      Verwijderen
  7. Nee sjoe, dat heb ik hier niet liggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och, dan krijg je elke keer een reactie en dan hoop je 'zou het'?? Nee dus..... Helaas...... Succes, hoop dat het toch gaat lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allez, ik ben tevreden voor jou.
    De blogtamtam werkt goed.

    Benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kon je niet helpen,...Maar wel blij dat je geholpen bent.

    BeantwoordenVerwijderen