vrijdag 9 augustus 2013

De aangepaste harembroek.....



Ik KOCHT gisteren een T-shirtje....
....en maakte daar een sportieve broek bij!

Een harembroek....
...maar dan lichtjes aangepast,
...want Mr Pateeke vindt het drol-in-de-broek-model maar niks!
;)

Ik knipte dus WEL een vierkant,
...dat ik tot een driehoek plooide....
Puntjes eraf naar maat
....en zijnaden overlocken.
En dan......
...overlockte ik den onderkant in een lichte naar binnen draaiende kromming.
Tailleband en beenmanchettekes eraan en klaar!
Ik denk alles inbegrepen zo'n 15 minuutjes werk!
:)






En nu eventjes op't model.....

















T-shirt...HEMA
Stof broekje.....vriendelijke inwijkeling

15 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi Toertje!
    En wat is ze leuk gekleed!!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. och wat een snoepie... zowel het broekje als het mopje!
    Ik ben ook niet zo een fan van die héle lage kruizen, maar deze is leuk hoor! En bij kleintjes natuurlijk helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit is kei mooi!
    Het staat je toertje geweldig! Ze is er kei schattig mee :D. En jouw versie is inderdaad veel leuker dan het drol in de broek model ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sportief hoor. bij mij zou dat wel wat langer dan 15 min. duren hoor. Ik vind het steeds knap hoe je dat met zoveel kinderen in huis kunt klaarspelen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier wordt heden ten dage weinig klaargespeeld....alleen maar mini-projectjes rollen vanonder mijn machine!
      Vakantietijd is duidelijk geen naai-tijd voor mij!
      :)

      Verwijderen
  5. Mag ik eerlijk zijn? Ik zou de volgende keer het "harem" gedeelte wat dieper doortrekken. Nu lijkt het eerder op een broek waarvan de poep te groot is. Niet luisteren naar meneer pateeke... En wat een schattig meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mah! Superschattig!!!
    Ik ben ook niet aan kakkebroeken, maar deze is erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen