woensdag 6 maart 2013

Zakdoekhoesjes in 1,2...3



Ik zag ze al op verschillende blogs passeren....
...bij haar, bij haar en een patroontje vond ik bij haar....
Ik hou van snel-klaar-direct-resultaat-projectjes....dus ik maakte er deze morgen ook enkele!
:)

Ze zijn ideaal als klein presentje of als verjaardagstraktatie......en ze zijn heel snel te maken...
...helemaal 'MY CUP OF TEA'.....
:)

Al de gebruikte buitenstofjes komen van 1 lap stof!
De stof is een soort van  stevig patchwork-stofke, dat ik kocht om te verknippen in de verschillende motief-lapjes, ideaal voor kleine projectjes....:)
.....





Stof: eclips

15 opmerkingen:

  1. ze zien er heel leuk uit!
    Ik denk dat mijn stoffen ook in de buurt zijn. deze ochtend vond ik een aflever papiertje van de post, maar ik was niet thuis, dus moet ik het pakket in de buurt gaan ophalen (morgen) en aangezien ik niets anders verwacht moeten het dus de stoffen zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon, en met labelkes ! (ik vergeet die altijd tussen te stikken...)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. U combinaties zijn prachtig, ja ze zijn behoorlijk verslavend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk zeg. Krijg gelijk zin om ze te maken en ik heb toch al heel lang niet echt meer iets in elkaar gezet van stof... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die hoesjes. Ik vind de stofjes ook zo leuk. Groet Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi ! Past daar zo een pakje zakdoekjes in die per 10 worden verpakt in een plastiekske ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist het hé
    Dat gij er ineens een hele reeks ging doen
    Maar ze zijn wel superschoon hé
    Ferme stof !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke zakjes en de stofjes heb je goed uitgekozen, heerlijk lente-achtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik denk er al even over om zulke zakjes te maken als geboortegeschenkjes :) misschien meot ik er eerst maar eens eentje proberen maken hihi

    http://mamajulesbrussels.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zitten echt snel in elkaar......ge moet dat echt maar eens proberen!
      :)

      Verwijderen
  10. ik probeer die ook, zie dat wel zitten als afscheidscadeau in de creche. In juni mag hij starten op school :)

    staruur.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen