maandag 25 februari 2013

En de postbode bracht vandaag....



Een tijdje geleden bestelde ik enkele Japanse patronenboekskes ( in Japan, jawel!)....
Mijn kennis van het Japans is minimaal, zeg maar onbestaande.....maar her en der werden de boekskes geprezen om hun duidelijkheid,dus ik placeerde een bestelling bij.....
 onze vlienden uit het Velle Oosten....
:)

De betreffende patronenboekskes kwamen nog niet aan, maar mijn stofkes uit Texas( Jawel!), waarmee ik creaties vanuit die boekskes wil maken....die werden zopas door mijn immer vriendelijke postbode aan huis gebracht....
:)

Eigenlijk zijn het Quiltstoffen, maar ik denk dat ik daar ook heel mooie en fijne kinderbloezekes ,-rokjes en -kleedjes van kan maken ( aangenomen dat de patronen ZO duidelijk zijn, dat ZELFS IK daarmee aan de slag kan!)

Ik hoop dat mijn INTERNATIONALE CREATIES :
Stof uit Amerika
Patronen uit Japan
Geassembleerd in België

....goe gaan lukken!





24 opmerkingen:

  1. Dat zal wel lukken en ik ben heel benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plachtige Texaanse stofjes. Ben benieuwd naal het lesutlaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor! Zo te zien gaan de stofkes mooi samen gaan met Japanse patroontjes! :) 't is te hopen dat het Japans te ontcijferen valt! Ik wacht alvast in spanning op het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kheb vandaag ook just een bestellingske geplaatst in Texas :) Waar bestel je je patroontjes?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. K heb weeral op't verkeerde knoppeke geduwd.....mijn antwoord op je vraag is als gewone reactie gepubliceerd ( dat ge ni denkt dat ik ni wil antwoorden he!....;). )

      Verwijderen
  5. Ik bestelde ( eigenlijk bestelde iemand anders die voor mij....ik heb gene paypal;). ) die bij YesAsia.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Kga eens gaan neuzen ;)

      Verwijderen
    2. Hey,

      Moet je dan niet veel douanekosten bijrekenen ?

      Ik heb eens een pakje aangekregen van Amerika waar ik bij Bpost nog eens 35 € voor moest bijbetalen ... niet zo fijn

      Verwijderen
    3. Waarschijnlijk zal ik idd nog douanekosten moeten bijbetalen gezien het gewicht van het pakje....ik bestelde zeven boeken, en die geraken niet in een flat rate envelop!
      Als je in Amerika iets besteld, en het past in zo'n envelop, dan doet de douane geen controle op de inhoud ( zeker niet als er 'gift' op staat!...bij de fatquartershop( stoffen) doen ze dit zelf, en moest ik nog geen enkele keer douanekosten bijbetalen)
      Maar zeven boeken zullen verpakt zitten in een doos, dus betaal ik daar nog btw op, invoerrechten en transactiekosten!)

      Verwijderen
  6. de boekjes bestaan ook in het Frans... en je vindt er heel wat in België, bij Franstalige boekhandels ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn Frans is helaas ook niet zo geweldig!
      Maar....er is een Franstalige boekenwinkel in mijn eigen dorp, dus mss moet ik daar ook eens kijken voor de aanvulling van mijn collectie!
      Bedankt voor den tip!

      Verwijderen
  7. Met zo een mooie stofkes en duidelijke boekskes kan dat alleen maar lukken. Zeker met uw talent! Die boekskes bestaan ook in het engels hoor :-) heb er al bij amazone besteld en bol heeft er ook! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. TE LAAT.....ze zijn al besteld.....mss zijn ze wel in het Engels?!

      Verwijderen
    2. Aha....dan kunnen wij eens een uitwisselinkske doen!
      Das goe voor mijn Engels en voor uw Japans...;)

      Verwijderen
  8. Ik heb daarnet ook de site die je doorgaf van al die prachtige stofjes ook eens bekeken... ik heb er enkele besteld, een beetje maar hoor, een 50 euro :-) ben benieuwd wanneer ze zullen arriveren.
    Hier wel paypal, is heel handig hoor, en echt wel veilig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het duurt ongeveer een week......dus volgende week tonen he?!

      Verwijderen
    2. Ze zijn niet zo prachtig als die van u zenne, maar met een kleiner budget is het toch ook gelukt, en ik keek ook eens bij de sales, daar zaten er ook wel enkele leuke bij, maar aangezien ik nog niet echt een bestemming heb voor de stofjes (al wil ik tegen de zomer enkele kleedjes erbij) nam ik telkens 2 meter :-) en 2 waren nog een restje. Zodra ik ze heb worden ze geshowt :-)

      Verwijderen
    3. Ik kijk er al naar uit.....de rest van mijn bestelde stofkes komen hopenlijk deze week nog aan!
      JEUJ !!!!!!

      Verwijderen
  9. Ik ken iemand die je wel extra les kan geven moest het toch niet lukken, ze woont in Wilrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb in al jouw enthousiasme ook een japans boekske besteld. Ben al benieuwd! Mooie stofjes trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen