zondag 27 januari 2013

Stoffen enveloppen....

Vandaag ging ik NIETS naaien....., een luie zondag ging het worden!
Met een fleeceke en een lekkere tas thee in de zetel, beetje rondstruinen op al die interessante blogs.
Totdat....ik dus op de blog van 'Petit Pirates' EN op de blog van 'Ladybug&co',schoon enveloppekes zag passeren.
En toen MOEST ik dat gewoon ook eens proberen , 't was sterker dan mezelf....:)

Uiteraard zijn ze nog niet perfect....
Mijne vlieseline was te stijf en ik maakte duidelijk nog wat beginnersfoutjes!
Knoopsgaten kan ik ook nog niet maken (alle 't is te zeggen, ik heb dat dus nog nooit gedaan!)
Ze zijn dus nog niet af....maar dat komt wel goed....:)

En ziet ge die labeltjes?
Die zijn vandaag voor de eerste keer gebruikt....en ik ben er best trots op!


12 opmerkingen:

  1. Ik ben heel trots op je! je kunt ook een oogje en een knoop maken lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedoel je zo'n lusje dat dan rond een knoopje gaat?
      Moest ik dat dan niet al ingeslikt hebben?
      Ge ziet...ik weet ECHT nog niet veel he!?

      Verwijderen
    2. Haha....niet ingeslikt maar ingestikt.....:)

      Verwijderen
  2. Die heb ik ook gepint. Ik kon me nog inhouden, maar ik vrees dat, dat morgen niet meer gaat zijn door dit te zien :-) ze zijn super tof. Ge kunt er misschien nog velcro op stikken om het knoopsgat te omzeilen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik eens een bezoekske aan mijn lieve schuin-overbuurvroyw ga brengen.....die zal mij zo'n knoopsgat wel eens voordoen ( hoop ik...)
      Ik moet mijn mega-knopenvooraad toch opkrijgen !!!

      Verwijderen
    2. O, ja das waar. Dus..... Lets knoop ;-) jiehaaaa......

      Verwijderen
  3. Op foto zien die er toch wel wree schoon uit en ja die labels maken het toch wel af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!
      .....mijn zelfvertrouwen groeit door al die positieve reacties....:)

      Verwijderen
  4. Hihi, die staan hier ook gepint. Enne ... een paar alternatieven voor het gevreesde knoopsgat: velcro (wel op voorhand erin stikken --> voor de volgende exemplaren) OF drukknopen (gewoon erin kloppen). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, drukknopen.......heb ik ook nog nooit mee gewerkt!
      Ga me toch eens dringend moeten verdiepen in al die verschillende technieken en materialen....:)

      Verwijderen
  5. Superleuke blog heb je! Ik volg. Ook bedankt voor de lieve berichtjes op mijn blog MadebyMIEforyou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh zo leuk! Ik moet nog wat cadeautjes ineenflansen voor het afscheid van de onthaalmoeder. Een mooie kaart in een supermooie envelop! Super. Ik weet weer wat gedaan vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen