maandag 14 januari 2013

Stempeldestempel....

Een tijdje geleden maakte ik stempels, en enthousiast als ik was werden dat er een hele hoop.....!
Ik ga jullie de foto's besparen wegens ' te veel om op een scherm te plaatsen'.
Maar.......ge hebt dan dus ook van die blokskes hout nodig waar ge die stempeltjes op kunt vastlijmen zodat uw vingers niet elke keer volhangen wanneer ge de behoefte krijgt om iets vol te stempelen!
Meneer Pateeke is toevallig een handig manspersoon maar heeft net zoals zoveel andere mannen ( zo wordt mij vaak verteld) wat extra gepush en gesmeek van mijnentwege nodig om ook effectief in gang te schieten.
En laat ik nu net een persoon zijn met weinig geduld.......!
Dan maar zelf een oplossing zoeken. Op een andere blog zag ik eens dominosteentjes met een pionnetje erbovenop gelijmd als stempelhouder,tof gevonden maar.....te klein voor mijn projectje. In de kringloopwinkel kocht ik een houten memospelletje, waar toevallig een leuk geblokt motiefje op stond....IDEE!
Ook een doos schaakpionnetjes werd aangeschaft en zeg nu zelf.....vormen ze geen mooi paar ( trio als ge de stempel erbij telt )?

6 opmerkingen:

  1. Dat is een superidee!!! Mijn vingers hangen steeds vol inkt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yep, geen inkt-vingers meer voor mij....:)
      Alhoewel.....ik moet nog een oplossing bedenken voor mijn grotereformaatstempels!!!

      Verwijderen
  2. Wat een super leuk idee! Heerlijk als spullen zo een 2e leven krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniaal! Ik had ze al op kurken geplakt maar t nadeel daarvan is dat ze aan minimaal 1 kant wat (behoorlijk) kapot zijn. Wat jammer dan kringloopwinkels nooit op zaterdagavodn of zondag open zijn (wil nununu op zoek naar schaakstukjes!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wacht ook al een tijdje op iemand die voor mij blokjes wil maken. Misschien iets te naïef?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mannen hè!
      Ik heb trouwens nog een superideetje voor stempel-blokskes.....ik zal het woensdag eens meenemen!

      Verwijderen